Daglig leder søges til Lilleby (barselsvikariat)

Lilleby er et fællesskabshus for store og små i hjertet af Aarhus - fra den spirende graviditet til familielivet. Vi er et helle, hvor vi smider skoene, hilser på hinanden, sænker skuldrene og leger sammen. Vi søger en daglig leder med start 1. juni 2025, da vores nuværende skønne daglige leder skal på barsel.

Om Lilleby og stillingen

Vi er et hus med fokus på fællesskab, hvor vi møder hinanden som vi er. Vi ønsker at finde en daglig leder, der kan støtte op om dette fællesskab, når der afvikles arrangementer og workshops - og det er kun et plus, hvis du selv kommer med en form for aktivitet, som du kan bidrage med i huset. Det er vigtigt for os, at du har en empatisk tilgang og kan støtte gæsterne i huset i det usikre og kaotiske land, som forældreskabet kan være. 

Udover at afvikle arrangementer i huset og være den gode vært er det vigtigt, at du har erfaring med sociale medier, både opsætning og salg, og samtidig heller ikke er bange for praktiske opgaver såsom rengøring og vedligehold. Det er vigtigt for os, at du kan arbejde selvstændigt og ikke er bange for at varetage mange forskellige opgaver, som alt sammen arbejder mod målet om at skabe et hjerterum for børnefamilierne i Aarhus.

Opsummering i punktform

  • Stilling: Daglig leder i Lilleby

  • Sted: Lilleby Aarhus, men med fleksibilitet til hjemmearbejdsdage

  • Periode: 1. juni 2025 - 1. april 2026 (med mulighed for forlængelse)

  • Tid: 25 timer ekskl. frokost, fordelt på ugen, skiftende arbejdstider dag for dag, både aftener og weekendarbejde må forventes

  • Løn: Lønnen fastsættes efter kvalifikationer. 

Opgaver

  • Salg af arrangementer og forløb

  • Opdatering og markedsføring af Lilleby, herunder forløb, udleje og arrangementer på web, Instagram og Facebook 

  • Udarbejde grafisk materiale til salg, hjemmeside og annoncering

  • Planlægning og afholdelse af Åbent Klubhus, arrangementer og forløb (værtskab)

  • Udvikle nye arrangement koncepter

  • Vedligehold og reparation af huset (herunder rengøring og vask) 

  • Ansvarlig for praktikanter og undervisere i huset 

Kvalifikationer + erfaring

  • Erfaring med sociale medier, herunder udarbejdelse af reels og indhold til både Instagram og hjemmeside

  • Stærke kommunikations- og værtsevner til at opretholde fællesskabet i huset 

  • Lyst til at være i en stilling, der både byder på kreative og praktiske opgaver

  • Lederskabsevner til både selvledelse og evnen til at motivere og fastholde medarbejdere og frivillige

  • Flydende i dansk, både skriftligt og mundtligt

Ansøgning

  • Send din ansøgning og CV til job@lillebyaarhus.dk

  • Ansøgningsfrist 1. maj, men vi kalder til samtaler løbende

  • Inkluder en motiveret ansøgning samt CV (ansøgning maks 1 side)

  • Læg i din ansøgning gerne vægt på, hvorfor du synes, at du og Lilleby er et godt match.